Jutagården senare idag!

2010-06-28 @ 03:15:50
Senare idag ska jag iväg till Jutagården (som ägs av mina fd. ridlärare, Frida Hansson) för att möta upp min förhoppningsvis nya mentor, Anna-Lena.
Jag ska ju nämligen byta till Naturbruk-Hästhållning till hösten. Jag har gått IB, ni vet linjen där allt är på engelska? Men jag kände att jag inte orkade med det, det var alldeles för mycket tryck, och nästa termin hade tempot och svårighetsgraden höjts ännu mer, eftersom preDP är ett förbederade år inför IB.
Så ja, nu ska jag till Jutagården imorgon, ska ha ett praktiskt prov typ, jobba i stallet, och rida lite tror jag att Anna-Lena sa? Jag tror inte att det blir något problem i alla fall, eftersom jag jobbat både på ridskolan, och i andra stall tidigare.
Usch, borde egentligen sova, eftersom jag ska vara på Jutagården vid elva, och behöver åka härifrån tjugo i tio.


Jutagården


Jag ska även praktiser på stuteri Såntorp, där jag har min häst, i sommar, eftersom jag börjar tvåan direkt istället för att gå om, så jag har en massa praktik att ta igen.
Till hösten ska jag ha min APU på Såntorp med, sån himla tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0