Dagens träningspass

2010-06-11 @ 21:46:02
Åh, pappa har haft internet avstängt, så jag har haft en ofrivillig bloggpaus igen @:

I alla fall, idag red jag och min syster ut. Vi red upp på berget, det är helt galet fint där. Biscaya var lite småtittig bitvis, men inte så tittig att det var okontrollerbart. Vi red i mycket backar (haha inte så konstigt, vi var ju trots allt på ett berg)
Vi travade inte så värst mycket, men på hemvägen fick jag galoppera ikapp min syster, Krabat är nämligen väldigt myckt piggare och väldigt mycket snabbare än Biscaya.
Biscaya tyckte att det var galet roligt, och försökte på sig ett par bocksprång, jag var dock snabbare och hann dra upp hennes huvud, då sparkade hon bakut istället. Men det gick bra!
Efteråt så red jag igenom henne lite i ridhuset, och det gick otroligt bra! Till min stora förvåning så gick hon i stadig form i traven, hela tiden. Blev asglad.

Har tyvärr inga bilder att bjuda på, har nämligen lämnat in min skoldator till skolan nu, så har bara min minipc, suck ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0