Bilder från idag!

2010-06-23 @ 01:48:05


hahah åh, ful-hjälmen! Jag rider inte med min JW-hjälm i vårat ridhus, eftersom det dammar galet där vissa dagar, och för att jag inte behöver vara skrytig på hemmaplan!

Ungefär såhär ser hon ut i kroppen just nu. Ser ni hur bukig hon är, och sedan så har hon jättesmal hals och rumpa? Dessutom så ser man hennes revben när hon inte har sadel. Förstår inte hur dte går ihop.
Och just det!
Angående sadeln. Just nu så har jag en tillfällig superbillig allroundsadel, jag vill nämligen inte behöva lägga ut massa pengar på att köpa en ny sadel när hon musklat sig. När hon musklat sig någolunda ska jag köpa en dressyr, och en hoppsadel.
Och skulle jag köpa en hopp eller en dressyr nu skulle den antagligen inte passa om ett år, så det känns onödigt att ta ut en sadelutprovare och lägga ut massa pengar nu.
Så ja, den ligger lite sisådär, och den är väl inte världens roligaste att rida i, men den funkar alldeles utmärkt så länge.

Kommentarer
Postat av: Moa

Fin tjejja! :) Hon är jättesöt!



Bukigheten kan komma sig av mask eller proteinbrist, kan ju vara något att kolla upp. :)

2010-06-24 @ 10:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0