Videoblogg - Ny kategori

2010-07-04 @ 05:47:23
Har tänkt att jag ska börja videoblogga med jämna mellanrum! Så jag gjorde en ny kategori <:
Jag vet att jag säger fel och pratar otydligt, men jag är sjuk, täppt i näsan och det var värmt.
Och jag säger det nu innan någon annan gör det: När jag säger "så han är ganska fin för att vara ridtravare" så menar jag självklart inte att ridtravare är sämre hästar, menar bara att man sällan ser ridtravare i SM och högre klasser typ!
Och Biscaya ville gå in och bli riden, så hon var väldigt otålig, och då hängde Krabat på haha ):




Och jag har en fråga: Tycker ni att jag pratar med mycket dialekt?

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: haha jaa, jag gillar hans galopp - den är bra;)

2010-07-04 @ 06:53:23
URL: http://johannasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

hahah, taack!:D dom finns längre ner:)

2010-07-04 @ 10:20:37
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0