Veterinärsbesök

2010-07-27 @ 00:16:35
Idag hade båda hästarna rymt haha, ingen aning om hur de kom ut, för staketet var helt överallt. Så konstigt ):
Rymlingen.........
.
Sedan var veterinären nästan en timma försenad ): Sjukt segt.
Sedan ultra ljudades hon i alla fall, mådde så himla dåligt när han stoppade in handen i rumpan på henne, tyckte så himla synd om henne. Stackars liten.
MEN, turligt nog så var hon frisk i alla fall, så härligt! Det var bara brunsten som krånglade lite.
Sedan kollade han Krabat med. Först sprang hon lite med honom, men han såg inget. Så hon fick sitta upp och trava honom. Och det var inget fel på Krabat heller! Han har bara markerat för att min syster ridit honom i obalans, inte ställt honom ordentligt osv. (trots att jag tjatat på henne som en idiot om detta) Och han har varit så svag i ena sidan att dte varit hans sätt att balansera upp det hela. Blev skitarg på min syster för att hon slarvat. Hon slarvar med allting, jävla idiotunge seriöst.
.
Min syster rider för veterinären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0