Vad är grejen med vädret?

2010-07-30 @ 14:01:39
Okej, jag är så sjukt irriterad på vädret just nu. Först var det vinter, kyla och ton av snö hur länge som helst, sedan blev det stekande värme så att man nästan dog, och nu regnar det och blåser supermycket. Hallå, det är sommar? ))):
Blir så stört arg, det är ju aldrig ordentligt ridväder. Antingen för kallt, för varmt eller för regnigt! Och går man ut tre sekunder så är smink och hår förstört, så irriterande. Vad har ni för väder?
Jag har förresten bestämt mig att vänta med Skara hästsport, drar till Skövde och handlar kläder imorgon istället, det är mer brådskande, häst-grejerna kan vänta någon vecka.

Kommentarer
Postat av: ellen a

sv: nej, ägarna hade det på honom en period då han var jättehet och stark och inte lyssnade något :/ Men jag har inte tänkt att jag ska ha det nej :D

2010-07-30 @ 20:23:07
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0