Svar:

2010-07-04 @ 03:19:44

 

Kul att du gör det :D Tack så mycket! Ska skriva mer sådana inlägg, jag brinner trots allt väldigt mycket för djurs rätt, är vegetarian osv. Så det ska jag skriva mer om, och planerar att skriva sådana inlägg om andra djur än hästar med.

Och jo, det tycker jag verkligen. Det känns som att många ser ner på dem som inte har märkesutrustning, ungefär på samma sätt som att folk ser ner på folk som har ridtravare. Har ett utkast sparat där jag skrivit om detta, kan skriva färdigt det och posta det strax!

 

Och till er andra; MER SÅDANA HÄR KOMMENTARER. Vill veta vad ni vill att jag ska skriva om, vad som behöver förändras osv. Go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0