Skara hästsport!

2010-07-27 @ 15:40:08
Idag var jag en snabbis på Skara hästsport, köpte dock inget (typ första gången någonsin jag varit där och kunnat hålla mig undan från att köpa något) Men jag gjorde en lista på vad jag ska köpa på torsdag/fredag!
- Veredus schabrak, det var på rea, så 399kr.
- Minst en, helst två pikéer, det var rea på dem med, sjukt nice!
- Kingsland handskar. De var så sjuuuuuuukt sköna, ville inte ta av dem ): Kostade typ 500kr tror jag? Fast de var ju ganska dyra, så jag är inte helt säker än. Kanske köper mig ett par JW.
- JW ridbyxor, 679kr tror jag?
- En tjockare Kingsland tröja, ca 1000kr. Detta är jag inte heller säker på. Det är ju liksom inget jag behöver egentligen.
.
.
Och KANSKE, ett nytt bett, funderar på antingen ett tredelat fullcheek eller ett vanligt rakt med fasta ringar, ett par fin-skydd, då blir dte ett par JW i läder, eller de röda JW, vet inte än, och kanske ett rött JW-täcke i fleece, och ett par fin-boots. Och kanske ett par lindor + paddar. Jag får se, det beror helt på vad jag känner att jag behöver och vad jag tycker att jag kan vänta med. Jag behöver så mycket annat med, och jag ska på Moshpit open i början av september med, så dit måste jag ha pengar ): Kan inte någon bara ge mig en miljon så är problemet ur världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0