Reklam!

2010-07-22 @ 20:32:13
Okej, nu tänkte jag reklama en väns blogg! - Nämligen Rebecka.
Har känt henne ganska länge faktiskt. Hon kände mig till och med när jag var ful, och när jag var emo (AHHA, ja, jag har varit emo, vill ni ha bilder? :D)
Hon har världens härligaste attityd, bra åsikter, hennes blogg är bra, hon har sjukt bra smak när dte kommer till kläder & utrustning (... Vilket har lett till att vi typ vill/köper samma grejer, det suger :@) och framför allt: Hon rider sjuuukt bra. fast hon erkänner det aldrig. Och hon är så sjukt härlig, går dte bra så säger hon att "ah men det var bara hästens förstjänst", går det dåligt så tar hon alltid på sig det, och det är något jag verkligen tycker om med henne, hon tycker aldrig att dte är hästens fel, fast jag tycker att hon borde ta lite creds själv när det går bra för henne ): (vilket dte typ alltid gör, slyna)
.
Och ponnyn hon rider, ni ska se vilken jävla skillnad dte är på den. Innan var den omusklad och inte så värst mycket att skryta med. Nu är han musklad, superfin och mycket mer lugn och sansad.
Rebecka är verkligen galet ödmjuk, förstående, tålmodig och ärlig, alla kvalitéer en ryttare behöver ha.
.
Rebecka & Mario!
Bilden är en länk till hennes blogg.
.
SÅ, nu tycker jag att ni går in på hennes blogg, och kommenterar tills ni har ont i fingrarna! Och fortsätt läsa hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah men whataaafuuck? :D

Söt du äääääär! Du får komma och rida på Mario någon dag, tränade för Madde idag o det är fasiken en fantastisk ponny jag har!

2010-07-22 @ 22:27:43
URL: http://rrrebeckaa.blogg.se/
Postat av: EQUILINE ~

SV: Jag gillar lackade hjälmar, och jag har sett den på :) Finns värre cykelhjälmsaktiga hjälmar.

2010-07-22 @ 22:32:50
URL: http://equiline.blogg.se/
Postat av: Sophie

sv: Okej, jag tycker det är sjukt snyggt :)

Glittrar strasstenarna mkt?

2010-07-23 @ 20:44:18
URL: http://sussiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg hon hade :D

2010-07-24 @ 12:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0