Storbloggare och deras läsare

2010-07-19 @ 15:29:14
En sak jag tänkt väldigt mycket på; Varför är alla så otroligt elaka mot alla storbloggare/med många bevakare på bdb osv?
Det verkar som att folk glömmer bort att de också är människor med känslor precis som "vi andra", och hästar är individer, självklart kan deras hästar med ha dåliga dagar, ni behöver inte basha dem så fort något ser lite fel ut. En bild är typ en tusendels sekund av ett helt ridpass, en bild visar inte hur ett helt ridpass gick. Inte ens tio bilder visar hur det gick.
Sure, man kan fråga "varför gör du så", eller "det är såhär", men gör då det på ett schysst sätt, så får man förhoppningsvis ett schysst svar tillbaka.
Sedan finns det ju självklart vissa saker då jag inte tycker att man borde vara snäll, tex. så såg jag en video där en storbloggare spöade sin häst efter att den stannat, sådant förtjänar inga snälla kommentarer.
Dock så är det ju även vissa storbloggare ganska dryga och "jag vet bäst" de med. Hästfolk överlag är ju så. Och då förstår jag om folk kommenterar elakt, och då tycker jag till och med att de förtjänar det. Behandla andra som du själv vill bli behandlad, och läs igenom det du skrivit en gång eller två innan du klickar på skicka.
Ödmjukhet gott folk, ödmjukhet!
MEN ÅH, varför går det inte att göra mer än ett radbyte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0