Gårdagens träningspass

2010-07-25 @ 15:28:14
Igår blev det ett pass i ridhuset, som vanlig haha. Får skuldkänslor över att jag inte rider ur så ofta, rider bara ut en gång i veckan typ. Fast i och för sig så brukar jag skritta av henne ute. Det borde väl räknas lite i alla fall?
.
I all fall, red utan spö för första gången idag, hade dock sporrar istället. Så jag red mycket tempoväxlingar. Hon var ganska lat faktiskt ): Dock så lyckades vi få till en helt okej skänkelvikning utan att jag behövde peta henne på rumpan med spöt! (det kunde jag ju inte ens göra eftersom jag inte hade något...)
Hon var lite tjafsig i formen, men det var ändå helt okej.
Jag red med ridstövlar för första gången på superlänge med! Det var sjukt skönt, skänkeln låg sjukt stadigt. Ska nog fortsätta rida i stövlar.
En kort film från när jag red kommer alldeles strax! Ni får en halvkass outfit-bild så länge;
Hästen:
Träns & sadel - Hööks
Schabrak - John Whitaker
Lindor; Horze
Boots: Eskadron
Strykkappor: John Whitaker
Jag:
Ful-hjälmen - CRW
Tröja - Kingsland
Ridbyxor - Pikeur
Ridstövlar - Treadstone
Sporrar - Sprenger tror jag? ):

Kommentarer
Postat av: Rebecka

RÖTT SCHABRAK OCH ROSA TRÖJA...

Vad håller du på med kvinna?!?!?!?

2010-07-25 @ 17:53:58
URL: http://rrrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Emeli

haha veeet, kom och tänka på dte efteråt ):

2010-07-25 @ 18:01:41
URL: http://solitarymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0