Fallens dagar i Trollhättan

2010-07-17 @ 17:31:38
Igår var jag i Trollhättan på Fallens dag, därför blev det inget bloggande!
Det var trevligt, jag var dock en av de få som inte drack haha. Två av mina vänner bestämde sig för att nattbada i kanalen med, sjukt äckligt ): ..... Och sjukt kallt för den delen med. Idioterna hade inga badkläder eller handdukar heller.
Jag gick runt i 13cm klackar i början (Det är inte lätt att vara kort) men fick världens skoskav, så bytte skor. Nu har jag helt sinnessjukt ont i fötterna.
Efteråt sov jag hos en vän i Vänersborg, och hon har seriöst den fetaste katten jag någonsin sett <3333333 Älskade den, den var asgosig med. Ville ha den ))): Inte för att det är så himla nyttigt för djur att vara feta, men det är så gulligt med tjocka katter.
Man ser visserligen inte så jättebra, men katten i alla fall,
Nu ska jag ut till stallet, skriver om ridpasset sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0