Dygnar!

2010-07-11 @ 13:32:23
haha fy, jag dygnar, kommer bli helt mindfucked om några timmar, men jag är helt enkelt inte trött, och min rygg låter mig inte sova.
Får köpa mig massor av cola (vilket jag hade tänkt göra ändå, colaberoende som jag är) och dricka så jag håller mig vaken!
Langar min spotify-playlist så länge, och skulle bli väldigt glad om ni gav mig era, då jag hemskt gärna vill ha lite ny musik att lyssna på; Så nära får ingen gå
haha ja, min playlist är ett citat från en Kent låt!


Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

aha okej, hoppas ni lyckas bra! :D.

Med Silver har jag tävlat LB och en LA. Sen Sally har bara hoppat LD men är nog snart påväg upp i LC hon behöver bara lära sig att hoppa av rätt :)

2010-07-11 @ 14:10:05
URL: http://theresehastblogg.blogg.se/
Postat av: Martina

Bra musiksmak!

(Med vissa undantag. ;)

2010-07-12 @ 02:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0