Dagens träningspass

2010-07-31 @ 21:40:32
Idag var Biscaya superhärlig, sådär klockren och fin. Gjorde inget speciellt, red bara igenom henne, fokuserade mer på att hjälpa min syster med Krabat idag, de har haft lite problem den senaste tiden nämligen. Men så fort jag fick min syster att fokusera på sin ridning så blev han superfin, stadig form, luftiga steg, pigg & positiv överlag. Det var härligt att se. Och nu vet jag varför hon haft svårt för galoppen med, hon sätter sig inte ner innan hon fattar, klart det blir svårt då ): Så hon får träna på att sitta ner nu framöver.
På Biscaya måste jag träna på att hon ska gå fram, fram, fram, hon blir lite seg ibland, dock så går hon ändå fram till bettet, men jag tycker att hon behöver en bättre bjudning.
.
Bilden är inte från dagens pass.

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv ååh tack så jättejättejääättemycket! :')

2010-07-31 @ 23:10:09
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0