Dagens träningspass

2010-07-29 @ 01:07:04
Idag hade jag planerat att rida ut ordentligt för första gången sedan jag ramlade av och slog i ryggen. Fast jag glömde ridvästen hemma, och jag var lite orolig över att rida ut igen.... Men jag red ut ändå. Red dock en ganska kort runda, ungefär 20min, men det var mycket klättring, så Biscaya blev ganska trött ändå. Galopperade ingen, och travade inte så värst mycket.
Det hade börjat skymma, så det var inte så fasligt mycket insekter & så, såg inte en enda blinning :D Dock så lyckades jag få ett par myggbett.
Idag var Biscaya hopphäst-ig, med pullarträns och senskydd i fram istället för lindor som hon brukar ha.
.
Nu ser man visserligen inte så bra, men det finns ett så sjukt fint ställe på berget, där det är helt öppen, och nu när solen var på väg ner så var det ännu finare än vad det brukar vara;
.
Och innan ridpasset var bebis och Krabat söta och kliade varandra, tycker att dte är så sjukt fint att hästar tar hand om varandra, viftar bort flugor, kliar de andra osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0