Dagens träningspass

2010-07-18 @ 20:37:04
Red i ridhuset, men hann bara skritta fram och trava fram lite, sedan började jag må sjuuukt illa. Så jag bestämde mig för att skritta ut en bit. Det ville dock inte Biscaya, så hon började krångla sådär dumt igen. Reste sig, försökte backa ner för en asbrant backe, och när hon upptäckte att jag lyckades hålla henne ifrån att göra det så började hon kasta sig mot den istället, så jag vågade inte bråka med henne mer, så jag vände, trots att jag aldrig gör dte egentligen. Men jag ville inte ramla ner med hästen för backen ):

Seriöst, jag blir så sjukt trött på henne, vad fan håller hon på med?
Ska ta ut NH-tränare och jobba ledarskapsövningar med henne nu, för nu räcker det. Jag kan inte mata runt inomhus, och jag kan inte heller riskera att någon av oss skadar sig för att hon är dumdristig.
Har någon något tips på hur man löser sånt här?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja precis! :) Det är det enda jag gör haha. Alltså inte bara rider men jobbar med mina träningar och företaget och så. :)

2010-07-18 @ 21:14:09
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0