Bloppis!

2010-07-29 @ 02:22:19
Ska nu sälja mina Treadstone stövlar.
De är ca ett år gamla ungefär, dock använda väldigt få gånger, mindre än tio gånger, så de är nästan i nyskick, och jag har tagit väl hand om dem.
Säljer dem endast för att de är för stora för mig, så jag behöver pengar till att köpa ett par nya.
Storlek 38, vet inte hur breda de är i vaden eller så, men jag kan mäta min vad om någon vill veta.
.
Fler och bättre bilder kan skaffas. De är inte nysmorda på bilderna, men jag har smort dem nu, så de kommer att vara nysmorda vid försäljning. Jag har ingen aning om vad märkena i stöveln står för, men någon annan kanske gör det, så jag slänger upp bilder på det med. Pris; De kostade 1600kr nya, och då tror jag att det var rea, har kollat på internet, och priserna ligger runt 2000kr, så vill ha 800kr eller bud. De är köpa på Skara hästsport.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0