Asker petad

2010-07-20 @ 06:19:28
Gösta Asker har tydligen blivit petad som förbundskapten för hoppningen. Jag har inga speciella åsikter om det hela, då jag inte haft så värst mycket koll det senaste. Dock tycker jag att det är tråkigt att man inte ska tillsätta någon ny förbundskapten, utan bara ha 'sportchef' istället, eller har jag fått det hela om bakfoten?
"Samarbetssvårigheter och dåligt planerad säsong är orsakerna bakom Svenska Ridsportförbundets beslut att inte förlänga kontraktet med hoppningens förbundskapten Gösta Asker."
"Då organisationen för svensk hoppning på elitnivå kommer att förändras och förnyas, samtidigt som kansliets sportavdelning har fått förstärkning i och med att sportchefen tillträtt finns inte behov av en förbundskapten så som den rollen ser ut idag."
http://www.gp.se/sport/1.411648-asker-petas-som-forbundskapten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0