Suck

2010-12-14 @ 16:54:36
jag har ingen aning om vad jag ska skriva om ): dessutom så har min ena shifttangent gått sönder, och det är hur svårt som helst att använda den andra. så jag får skriva efterblivet ett tag.
ska strax upp till stallet, ska gå på promenad med henne och sådär, kanske går ut och går med krabat också, får se. anledningen till att jag inte rider är att det är bokat i ridhuset hela kvällen, magnus österlund har träning, eller om det är erica andersson som har det kanske minns inte. och varför rider jag inte ut? jo, mina hästar är nämligen jättejättemörkrädda båda två (speciellt biscaya) och de är vanligtvis hemska att rida ut på när det är ljust, så nu kan då tänka er hur det är att rida ut när det är mörkt. biscaya bara reser sig och backar ner i diken och har sig, till och med när det är ljust.

aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0