Skara hästsport!

2010-12-27 @ 17:18:07
Var där idag igen ;$ Med mormor denna gången dock, då jag skulle välja julklappar med henne. Blev ett träns, ett par flätade tyglar och en täckesgjord.
Ska ju byta ut svart läder mot brunt läder nu, så då måste jag ju ha ett nytt träns! Är typ 99% säker på att detta tränset har samma färg som sadeln, och är dte inte det så är det inte hela världen.
Blev ett pullarträns, superfint. Lädret är mjukt och följsamt.
Ska köpa ett vanligt träns sedan också! Är sugen på antingen ett remont, dyontränset med platt nosgrimma eller det lackade JW-tränset. Får se vad mamma känner för att köpa!
Tog ett par bilder med min skitmobil Ska bli så skönt att få en ny mobil med ordentlig kamera.
Skara hästsports eget märke, 249kr (ord. pris 499kr)




(mh, pannbandet har glidit ner lite)
Flätade tyglar, 129kr.


Sedan köpte jag en täckesgjord från Hansbo. Blev jätteförvånad när jag kom dit, det fanns inte en enda marinblå D: Fanns ljusgrå, beige & blå, beige & röd, beige & grön, och en svart. Så jag tog den svarta. 89kr.
Den orkar jag inte ta kort på ):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0