Ridlägeravslutning

2010-12-30 @ 16:56:42
Var i stallet gjorde i ordning till mina (fy, hann inte rida idag, är skitledsen över det, hade sett fram emot att rida :<) hästar, sedan hjälpte jag Sofia att ta in privathästarna och efter det hjälpte jag till på ridlägret. Blev att hjälpa de små att tränsa, och sedan fick jag höja och sänka hinder <:
Blev två avramlingar för de små ahha, jäkla ponnier säger jag bara. De kan verkligen vara hemska.
Sedan red de äldre, och de gick superfint för alla, men lite slarv med vägarna tyckte jag allt att det var!

Biscaya ska vaccineras ikväll, och jag beger mig til Kinna över nyår. Kommer väl hem på lördag eller söndag. På söndag fyller mamma år med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0