Ny sadel

2010-12-26 @ 22:26:36
Beställde en ny sadel idag, det var nämligen halva priset på den, kostade 9000kr innan, och jag behöver verkligen en ordentlig sadel. Min allroundsadel är helt värdelös att rida i, det är inget stöd eller någonting. Den är verkligen hemsk. Dessutom så är den för bred för Biscaya.
Så det fick bli en ny, tror att den ligger bra för jag provade en liknande sadel på henne för ett tag sedan. Hon ska ändå bara ha denn tills hon musklat sig ordentligt över ryggen. Den behöver inte ligga helt perfekt, rider ju ändå med padd. Fast ligger den helt katastrofalt på henne tänker jag skicka tillbaka den. Men den ska nog passa!


Köpte den i mörkbrunt med! Den komemr nu i veckan, så då ska jag köpa nytt träns osv. med.


Kommentarer
Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Vad roligt med ny sadel! Jag ska också köpa en ny sadel i vår :)

2010-12-27 @ 15:18:41
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0