Mer julklappar!

2010-12-26 @ 15:51:34
Så, nu har jag varit på Skara hästsport och valt ut mina sena, hästrelaterade julklappar <:
Blev;
JW-sammettäcke, 795kr (ord. pris 1499kr)

Mattes padd, 989kr. haha insåg nu när jag kom hem att jag tog fel padd, ville ha den med en kant i bak ): Aja. Spelar inte så stor roll.

Glen Gordon strumpor, 98kr.

Domani ridbyxor. Marinblå med typ... hjärtan på fickorna. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva och jag hittar ingen bild. Frå ta en med min kassa mobil sedan så att ni får se. Kostade i alla fall 299kr, rea. Vet inte vad ett par Domani brukar ligga på i ord. pris så.
Men de var ju galet billiga, och ursnygga, dessutom så satt de perfeeeekt på mig (jag brukar dock ha typ 34 på ridbyxor.... Desssa var ett par 38, vad i hela?), så jag kunde inte låta bli att köpa dem <:
Vill ha ett par till ):




Sedan köpte vi en broddnyckel och fyra broddar till, Krabat halkar så mycket i bak,så vi slänger på broddar i bak också. Men Gud nåde honom om han sparkar Biscaya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0