Svar på tal

2010-08-10 @ 17:29:17
Kör ett snabbt svar på tal, eftersom alla är så jobbigt dumma i huvudet och FORTFARANDE inte förstått, trotts att jag skrivit saker klart och tydligt. Läs inte halva texten innan ni kommenterar, läs hela. Och framförallt; Läs ordentligt.
Orkar inte godkänna eller läsa igenom alla kommentarer, för det var sådana jävla walls of text som bara upprepade saker andra redan skrivit, orkar inte kopiera det jag ska svara på heller men ah.
.
"Fattigt med CRW-hjälm"
- Jag har den som ful-hjälm, har en JW-hjälm med. Men ja. Superfattig. Verkligen.
"Hästen kan trampa sig på insidan"
- Jävla spån seriöst, SENSKYDD, INTE STRYKAPPOR. Orka vara så jävla efterblivna att ni inte ens kan skillnaden mellan strykkappor och senskydd/teknikskydd. Skäms.
"yatayata ridtravare är värda lika mycket"
- ................ Nej. Min systers travare kostade 6000kr, medans mitt halvblod kostade 35 000kr. Det är 29 000kr i skillnad.
"yatayata ridtravare snyft blä ridtravare är bra hästar"
- FORTFARANDE så var det inlägget ENDAST för att provocera. Och det skrev jag senare. Jag skrev även att ni skulle ta inlägget med en nypa salt. Inte en nypa av världens starkaste chili. Jävla bebisar.
.
.
Är allting klart för er spån till människor nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0