Skolan

2010-08-20 @ 23:46:31
Nu börjar skolstarten närma sig för min del, och jag kan för första gången (om man bortser från när man började nollan...) säg att jag längtar!
Jag har ju bytt linje, gick IB innan, men det var alldeles för stressigt, och jag var så osäker på vad jag ville, så jag bestämde mig för att byta linje. Och ja, det blev hästhållning på Praktiska gymnasiet i Skövde för min del. Bäst av allt är att jag inte ens behöver gå om! Det enda jag behöver göra är att skriva ner vad jag tyckte var viktigt från boken "Hästhållning i praktiken" & praktisera. Dock så blev praktiken inte av pga. pappa gick bort, menmen. Det löser jag. Det förstår de nog.
Jag vet inte hur mitt schema ser ut än, allt jag vet är att jag börjar den 26;e, och att jag kommer att ha APU (praktik) tre dagar i veckan! Jag kommer alltså spendera mer än hälften av mina skoldagar i stallet. Hur bra låter inte det eller?
Dessutom så ska jag praktisera på Såntorp, och Jan-ove kommer säkert låta mig rida min egen under praktik tiden, sjukt skönt!
Vad går ni för linje/vad för linje vill ni gå, och när börjar ni?

Kommentarer
Postat av: Hanne Langels

Hej, jag klickade runt och råkade hamna på din blogg. Jag har nyligen skaffat en egen unghäst jag håller på att rida in. Jag tycker det är intressant att läsa andras bloggar och jämföra. Du får gärna kommentera och ge tips på min blogg :)

2010-08-21 @ 14:05:36
URL: http://hannelangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0