Ingen skola idag

2010-08-27 @ 18:58:41
Nepp, kunde typ inte sova inatt, så när jag vaknade idag sa min kropp stopp, sprängande huvudvärk, och helt tung i hela kroppen.
Så jag slängde iväg ett sms till min mentor där jag skrev att jag skulle komma lite senare,
till svar fick jag typ "Nej, stanna hemma du och vila upp dig, så kan du ta ordentliga tag nästa vecka"
Hiss till förstående lärare!
Så ja, jag är hemma, har druckit cola hela dagen och nu börjar det bli lite bättre. Ingen ridning heller. Jag har sådana störda skuldkänslor över att jag låter mitt psykiska mående efter allt med pappa gå ut över min häst. Det är verkligen inte jag någonstans, oavsett vad har jag alltid sett till att hästen blivit skött som vanligt.
.
Pappas urnsättning var igår med, det var jättefint och fy alla grät, precis som på begravningen. Hatar att han är borta.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du vet att det bara är att säga till ifall du behöver hjälp emeli!

2010-08-28 @ 13:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0