Fula hjälmar

2010-08-05 @ 13:46:29
Lamicell Transformer (den heter så va?)
I alla fall. Sjukt ful hjälm. Typ en sådan hjälm man köper när man inte har råd med något bättre men ändå vill ha en märkeshjälm typ. Ser ut som en fräsig cykelhjälm eller något. Verkligen inte snygg alls. Har hellre en asbillig med sammet än den här fula. Men ah, jag har ju råd med bättre. Så jag klarar mig undan. Men ni som har en, snälla skaffa er ett jobb och köp något snyggare, så slipper mina ögon få aids.
Plast John Whitaker
Alltså. Så sjukt jävla ful. Hatar att prata negativt om min absoluta favoritmärke, men vad fan tänkte de på när de gjorde den här hjälmen? Typ en cykelhjälm. Speciellt när den är lackad, shit. Och den är ju typ fyrkantig i bak med. Precis som om man ramlat av och hjälmen plattats till. Fy verkligen, fy. Typ bara löjliga ponnyryttare som har den med. Och de som har den är helt "åh jag är så originell som har denna hjälmen<3<33<" Ah fast neh, åk till närmsta skatepark så får du se tusen som ser likadana ut. Att den är ovanlig inom ridsporten är för att den är ful helt enkelt.
Uvex hjälmarna
De här tar fan priset, VAD I HELA? Ser ut som ett flughuvud typ. De är uppenbarligen inspirerade av GPA hjälmarna, men GPA ser i alla fall okej ut, även om jag inte tycker at de är speciellt snygga de heller. Men det här är bara stört...... Och dessutom så är de asdyra? Rider hellre utan hjälm än tar på den här.
Vill skära mig i armarna när jag ser dessa hjälmar, inte fina alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0