Förändringar

2010-08-25 @ 05:11:15
Här är de förändringar som jag gjort hittills:
- Ändrat färg på rubriken och texten i rubriken
- Satt dit ett hjärta innan rubriken
- Egen kategoritext i menyn + satt en enhörning framför texten i undermenyerna
- Headern har blivit en länk till startsidan
- Tidpunkt och datum för när inläggen blivit skrivna är inte längre i slutet av inlägget, utan det hittar ni nu i början av inlägen.
- Linjen som är bredvid menyn är borta
Och detta ska göras imorgon:
- Annan bakgrund
- Profilbilden ska bli större, och en kort introduktions text ska läggas till under den
- Kaanske ny header. Grejen är att jag inte har photoshop, så det är väldigt svårt för mig att göra en ordentlig design överhuvudtaget, men jag ska se om jag kan klistra ihop något roligare än min nuvarande, annars ber jag en vän/köper av någon som gör designer.
- Ska ev. lägga in reklambilder under menyn, så om ni vill byta bilder är det bara att säga till!
.
Anledningen till att jag inte gjorde färdigt det nu är att klockan är fem, och jag måste försöka vända på dygnet lite i alla fall... Fast ja, nu fastnade jag ju ändå. Och ah, kommer säkert på lite mer saker att ändra sedan.
Det blir ju inte så superstora och dramatiska ändringar med tanke på att jag inte, som jag nämnt ovan, har photoshop, men lite roligare är det väl allt?
Nu glömde jag dock bort att ta en före bild, men aja, strunt samma, det var ändå fult och tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0