Fina dagar hos en fin Celine

2010-08-14 @ 00:21:14
Nu så! (Celine's blogg)
Lördag: Celine mötte mig i Göteborg, och vi drog oss till My one, där hon köpte lite saker, och vi gick runt, runt och runt i affären. Vi kunde verkligen inte sluta titta och prata om allt. Älskar ridsportsaffärer.
Sedan när vi kom hem till henne lagade hon vegetarisk lasange (stavning?), som förmodligen var det godaste jag någonsin ätit.
Sedan fick jag rida en kvällstur på Loppan, som förmodligen är världens mysigaste häst, tyckte så mycket om henne att jag ska skriva ett eget inlägg om henne sedan.
Söndag: Idag regnde det massor ): Men det stoppade oss inte för att följa med Celines mamma på träning för någon VM-ryttare! Det var supertrevligt, och deras häst Odinn är så stööört härlig att titta på, otroligt maffig, och otroligt vacker.
Sedan åt vi stört god mat igen! Och hennes pappa var helt fantastisk och gjorde speciell mat till mig, eftersom jag inte äter kött. Hur fint som helst. Fick någon paprikaliknande grönsak, fast lång, (gud, vad heter den nu igen?) med massa fina saker som typ fetaost & rödlök. Stört gott det med.
Sedan såg vi på Flicka 1 & 2, tvåan var bäst imo!
Måndag: Idag började Celine skolan, så jag fick vara själv ett tag ): Fast det gjorde inget, för hennes ena asbra katt höll mig sällskap, och jag sover så himla länge, så sov till typ halv två haha.
Katten som höll mig sällskap. Gucci!
Och Jag fick rida på Loppan igen, fastän ingen var hemma, så galet snällt! Loppan är verkligen asfin ):
Sen när Celine kom hem så fotade jag henne när hon red Odinn! Och ja. Kan väl konstanter att jag inte är världens bästa fotograf... Även om motivet var otroligt fint, eftersom vi gjorde Odinn till en liten sportponny istället för islandshäst, han hade Glengordon luva på sig och allt!
Jag snodde några bilder av henne (hoppas att det är okej Celine!) och jag har fotat lite själv, så här följer lite ströbilder på hästarna!
Och sedan på tisdag morgon åkte jag hem ):
Odinn och Celine!
Jökull!
Loppan och fölet
(Ordentliga bilder på Loppan kommer i inlägget om henne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0