Familjetragedi

2010-08-02 @ 23:04:54
Det kommer att vara väldigt dåligt med bloggandet den närmsta tiden, det är nämligen så att min älskade pappa har gått bort. Jag tänker inte ge er några detaljer nu, men nu vet nu varför det blir segt ett tag.
.
Vila i frid
1971-01-30 - 2010-08-01
Jag kommer alltid att älska och minnas dig.
.
Ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag vill leva längre. Men mina systrar, min mamma, och framför allt min häst håller igång mig. Jag rider som vanlig, i stallet känner jag mig hel, kan tänka på annat, huvudet rensar, och jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna behålla hästen. Det ordnar sig nog.
Jag vet att Gud bär mig tills jag kan gå, och jag vet att tiden kommer att göra dte bättre. Men just nu känns allt väldigt, väldigt hopplös.
(om det är någon som har förlorat någon av sina föräldrar vill jag hemskt gärna att den tar kontakt med mig, jag har saker jag vill fråga, och jag behöver känna att jag inte är helt ensam)

Kommentarer
Postat av: mk'

Beklagar...

2010-08-05 @ 13:02:44
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/
Postat av: anna falk

vila i frid..

min pappa har också gått bort, fast det är inte samma sak egentligen. men han gick bort innan jag föddes så jag kände honom inte eller så, men kan förstå lite hur det känns.. kram

2010-08-06 @ 15:35:16
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Frågestund på bloggen!

åh vad tråkigt att höra, jag beklagar verkligen =(

2010-08-12 @ 22:00:49
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0