Ett farväl

2010-08-03 @ 20:57:34
Idag var jag och sa farväl till pappa, han var så vacker, såg ut som att han sov. Nerbäddad, tända ljus. Diakonessan sänkte ljus över honom.
Han var så kall. Det gjorde så ont i mig att röra honom.
.
(Men om jag orkar så ska jag leva för dig, pappa)
.
.
Imorgon blir det först begravningsbyrån, och sedan ridning, rutiner är bra, och i stallet kan jag tänka ordentlig, vara hel för en sekund eller så. Och då ska jag försöka skriva som vanligt.
Förresten så var travare med märkesutrustning-inlägget bara för att provocera, och jag lyckades jävligt väl haha

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund - Hästblogg

Beklagar sorgen!

2010-08-04 @ 13:02:07
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0