Dåligt bloggande

2010-08-13 @ 21:59:42
Har ju inte varit hemma så mycket den senaste tiden, därför har det inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden, men det kommer fler roliga åsikts-inlägg alldeles strax, och jag ska sätta mig och skiva om mina dagar hos Celine nu!
Det har inte  blivit så mycket ridande heller, nu runt begravningen (som var igår) har det varit otroligt tungt att vara hemma, och jag har nästan inte haft någon ork alls.
Bilder från begravningen & så kommer med, den var jättefin, precis som jag hade velat att den skulle vara, om man bortser från att det var 30år för tidigt. Ni anar inte hur värdelöst det kändes att behöva planera en begravning som 17åring. Det jag går igenom just nu är inte något jag ens skulle önska min värsta fiende, och om ni vill att jag skriver om det så gör jag hemskt gärna det, men det känns skumt att skriva om det i en hästblogg ):
.
Aja, nu är jag förhoppningsvis back on track på riktigt med både ridningen och bloggandet, tycker inte om att Biscaya går så oregelbundet, hon blir så grinig, ston haha ):
.
.
Kapten Röd var f-a-n-t-a-s-t-i-s-k! Och igår såg jag Teddybears, också sjuuuukt bra, men inget slår Kapten Röd! Förutom Lasse Lindh då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0