Dags för ridning!

2010-08-29 @ 16:24:22
Ska alldeles strax åka till stallet, som vanligt så har jag inte planerat överhuvudtaget. way to go osv.Jag måste börja planera ordentligt, så från och med nästa vecka ska jag börja göra upp en ordentlig planering.
Jag är stört sugen på att hoppa idag eller bomarbete. Men jag är själv idag, och jag orkar inte bära fram och bära bort massor av tunga bommar och hinderstöd.
Så det blir nog ett relativt lungt dressyrpass, med tanke på att hon stått några dagar.
.
Gårdagen var riktigt fin, skriver mer om det när jag kommer hem!
Och idag lovar jag att jag ska ta tag i designen ): Har helt glömt bort det.

Kommentarer
Postat av: caroline

SV frakten kostar 60 lr eller 101 kr om du vill att det ska skickas rekommenderat. Leveranstid är 1-4 dagar beroende på hur snabba posten är

Ha en trevlig kväll

2010-08-31 @ 21:58:41
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0