Dagens träningspass

2010-08-23 @ 23:45:33
Blev ett ganska kort pass i ridhuset. ca 30min. Hade tänkt longera Krabat efteråt,men det hann jag inte.
Tog det ganska lugnt eftersom det var nyvattnat och det blev så kletigr och jobbigt då, vårt underlag är värdelöst.
Hon var väldigt, väldigt spänd innan, trippade runt, lyssnade hela tiden och hade sig, superjobbigt var det. Dock lyckades jag omvandla det nervösa och spända till att hon blev pigg och framåt istället, galet skönt! Så hon var superfin idag. Tror att min tränare kommer att bli väldigt nöjd med förändringen som skett sedan hon åkte, det är en helt annan häst verkligen.
Så ja, kom idag på vilket otrolig skillnad det har  blivit på henne, ska skriva ett inlägg om det sedan, så ska ni få se bilder och så med. Hon ser verkligen inte ut eller är samma häst längre.
Här kommer bilder från idag;
Krabat får vara med denna gången med!
-
haha ja, det syns ju att Krabat är travare i alla fall, men lite charmig är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0