Dagens träningspass

2010-08-19 @ 21:52:07
Tack för svaren på mitt ovane-inlägg, det hjälpte faktiskt :D
Idag blev det en ordentlig genomkörare för Biscayas del, hon var lite spänd och ville inte riktigt vara med i traven. Men det släppte relativt fort.
Något som var extra bra med dagens pass var att Biscaya var superframåt! Behövde inte påminna henne om att gå fram en enda gång, hon var framme vid bettet och det kändes verkligen stört bra.
Red väldigt mycket volter och sidförande idag, eftersom hon behövde få lossna i sidorna och slappa av. Jag såg till att lägga volter eller så hela tiden, så att hon inte skulle bli uttråkad, och det gav en positiv reaktion, hon blev väldigt uppmärksam!
Det sämsta med dagens pass avr att hon fuskade med ytterbogen, stört jobbigt.
Tog några galoppfattingar med, och det gick bra, men det är så himla läskigt, för hon taktar och sedan gasar hon jättemycket precis i svängen och fattar galoppen sedan. Mitt hjärta typ dör haha
Idag är jag ensam hemma hos mormor, eftersom jag inte klarar av att sova hemma efter pappas död, och mormor har inte bilen, så hon sover hos mamma eftersom hon inte kan åka till mamma mitt i natten ifall det skulle vara något.
Fast ah, Carro kommer över alldeles strax, så blir det myskväll! Har laddat med Valentines day, cola, mars-glass, naturgodis och chips!
Verkar vara krångel med att ladda upp bilder, så slänger upp bilderna från idag senare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hihi tack vad snäll du är! :D

2010-08-20 @ 11:10:27
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0