Dagens träningspass

2010-08-18 @ 00:05:30
Finns inte så mycket att skriva, blev ett skrittpass i skogen med min syster idag, klättrade lite och så. Var ungefär 50min långt.
Hon blev rädd för en grej i en fårhage, så hon var ganska spänd och tittig i början dock.
Och i slutet av passet red vi förbi massa unghästar som var superspännande, så vi kom inte vidare.
Biscaya är så knäpp, i skogen är det stört svårt att få henne att vända hemåt, men rider man ner längst med den andra vägen ska man vara glad om man ens kommer förbi mötesplats-skylten.
edit: Nu när jag kollade på översta bilden upptäckte jag att någon stulit min sån där stopp-grej på martingalen, vad i hela ):
.
Dagen outfit:
Hästen;
Träns - Minns inte märket. Men märket på pannbandet är typ Capriole eller något!
Bett - Tredelat sötmalm
Martingal - GlenGordon
Sadel - Märkeslös
Schabrak - John Whitaker
Ländtäcke - Vet inte haha ): Men tror att det är köpt på Hööks!
Benskydd - John Whitaker
.
Jag;
Hjälm - ful hjälmen
Jacka - Mountain horse
Handskar - John whitaker
Ridbyxor - Pikeur
Ridstrumpr - ... Alltså. Inga andra var rena okej ))): hatar korta strumpor egentligen.
Ridskor - crw haha
.
.
Ser ni rosetten hon har bakom öronen? :D Så söt.
Också en fråga till er;
Jag har fått höra att Biscaya ser ut som en ponny, tycker ni det?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fasiken va fina ni är emeli! Sjukt stor skillnad på henne. Men wzuup med manen :(((

2010-08-18 @ 11:39:49
Postat av: celine

Lite kanske, haha. Men hon är fin! Du har gjort ett bra jobb med henne!

2010-08-26 @ 16:41:55
URL: http://celinechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0