APU imorgon!

2010-08-31 @ 19:52:43
Imorgon börjar min APU. Ska ju, som jag tidigare nämnt, spendera 3/5 skoldagar i stallet. Älskar min linje.
Och gissa vad? Det finns nästan inget att göra, eftersom nästan alla hästar är på bete, så jag behöver inte börja fören tio imorgon. Vid ett kommer veterinären, så då ska vi se om stona som blivt seminerade är dräktiga. Ska bli sjukt kul, jag har inte varit med om så värst mycket som har med avel att göra.
Sedan vet jag inte riktigt vad jag får göra med, kommer rida Biscaya och så med, sjukt härligt att få rida min egen häst på skoltid haha
Har lagt till en ny kategori nu med, "APU/praktik", så där kommer ni att hitta inlägg om mina APU dagar! :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv jaha, vilken bra skola! :p

2010-08-31 @ 21:27:18
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

sv: Nej och med tanke på att hon drog ner på allt under allmänt intryck pga av det så märktes det att hon verkligen motarnetade det.



Fin blogg :D

2010-09-01 @ 10:17:30
URL: http://oonthebit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0