Hiss och diss!

2010-04-17 @ 00:38:06


- Sommaren är på väg! Sol i princip jämt, och det är ljust fram tills sent.
- Imorgon ska jag iväg och provrida en häst.
- Biscaya fölar snart!
- Tack gode Gud för spotify!
- Göteborg imorgon




- Sommaren kommer inte tillräckligt fort. Det är fortfarande lite halvkyligt ute, och på vissa ställen finns det till och med snöhögar kvar. SMHI sa även att det finns en liten risk för snö nu i helgen. Suck.
- Skrev precis klart min bokanalys, den blev inte alls bra.
- Sex IG-varningar ..........
- Jag har ingen häst att rida på.
- Jaghar varit utan Biscaya i en dag, saknar henne redan.
- Vad fan ska jag döpa fölet till?


Kommentarer
Postat av: Ell :)

Vilka ämnen har du IG varning i?? Förlåt om jag frågar men trodde typ att du var bra i skolan.. vad har hänt? Hoppas att du inte tar illa up! !!! :)

2010-04-17 @ 21:57:14
Postat av: Emeli

Jag skolkade ganska mycket förra terminen, vilket ledde till att jag hamnade efter väldigt mycket, och jag är alldeles för lat för att ta igen det. Men annars så är jag ganska duktig i skolan faktiskt.



Naturkunskap B

Svenska A

Engelska A

Historia A

Matte B



Och ett till jag inte kommer på just nu.

2010-04-20 @ 19:28:15
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: Ell :)

Aha jobbigt sånt ;S hoppas det fixar sig!

2010-04-20 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0