Super sweet eighteen

2011-05-12 @ 14:09:17


Jaha. Då var man inne på sitt näst sista år som tonåring. Något säger mig att det är dags att växa upp och ta åt sig av "Nu är du nästan vuxen", för nu är jag ju trots allt vuxen, även om dte inte känns så. Jag är myndig. Jag får skriva på kontrakt och jag få gå på krogen. Krogen bryr jag min inte om, men det där med kontrakt är bra. För inom kort ska min häst nämligen skrivas över på mig, så att hon blir min, och bara alldeles jättemycket min på riktigt. Inte bara i själen, utan även på pappret. Och det känns super.

Jag känner mig inte ett dugg äldre eller mognare, trots att det känns som att jag borde känna mig lite vuxnare. Menmen, jag får ju tårta i alla fall! Mamma & min syster kommer över vid fyra. Festligt. Jag ääälskar tårta.

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Grattis! :-)

2011-05-12 @ 15:05:58
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0