Shopping

2011-05-01 @ 19:28:11
Idag var vi på Jula för att köpa hänglås, så då passade jag och min mamma självklart på springa in på Skara hästsport, som till min stora lycka hade lite rea. Självklart passade jag på att köpa lite saker.

Pikeur piké, org. pris: 849:-, reapris: 350:-




Kingsland tröja, org. pris: 879:-, reapris: 500:-


Och nu till det jag tycker mest om av det jag köpte; Kingsland Softshell jacka/tröja, org. pris: 1299:-, reapris: 899:-



Så roligt med storlekarna också. På pikén har jag 36, den satt som en smäck, den stickade tröjan är medium (36) och den är lite förstor, och softshell jackan är XS (32) och satt superduper, hahah fett knepigt ):
På vanliga kläder har jag vanligtvis 34.

Sedan så köpte jag även helosan sol (149:-), då B's prick på mulen (haha vill verkligen inte skriva snopp, fullständigt idiotiskt ord för ett tecken på en häst) lätt blir bränd av solen, den är ju väldigt ljus och de har inte mycket päls på mulen så.
Jag köpte också Effol bremsen blocker (189:-), flugmedel, hoppas verkligen på att det fungerar, speciellt med tanke på att flaskan är ganska liten och priset låg ju på nästan 200kr. Dessutom så kan det vara skönt att hitta något som faktiskt fungerar och inte är skitgiftigt (skulle tex. aldrig aldrig någonsin använda Swift på min häst, aldrig)
Så nu får vi se :D Kommer med en utvärdering om någon månad så får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0