Mer inköp

2011-05-13 @ 23:10:57

hahah på vägen in till Skövde kom jag på att jag glömt köpa stigläder, så då fick vi kolla in på Skövde ridsport en "snabbis". Köpte ett par stigläder i kalvskinn, och sedan var försäljaren så fantastisk att jag lyckades bestämma mig för att jag ska köpa mig en tekna sadel så fort de kommer ut i 16,5 tum, förutsatt att den passar B, men det verkar som att de ska passa i alla fall :D Hoppas hoppas! Den var helt fantastisk att sitta i.
Men det tog inte slut där, jag fick med mig både hästgodis, ett eskadron schabrak, två par strumpor (Pikeur och Mountain horse) och ett sprengerbett! Helt otroligt alltså ;)


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Tror säkert Teknan kommer passa din häst! den är otroligt anpassningsbar :-) Så bara hästen inte är väldigt svängd eller extremt bred.

2011-05-14 @ 15:12:42
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0