Men fy, vilken miss

2011-05-05 @ 00:32:08
Vet att jag dissar ganska mycket.
Men idag stötte jag på dess luvor. Och fy säger jag bara. Hjälp vad ful Sverige-luvan är. England-luvan är helt okej dock, synd bara att vi bor i Sverige och inte GB ):

Tycker att det mesta med Sveriges flagga på är fult (Tycker att svenska flaggan är superful, gult och blått är inteeee fint ihop. Och verkligen inte på en luva), men den här luvan tar nog minsann priset. Den ser hemmasydd och billig ut. Färgerna är inte fina _alls_.
Jag som annars brukar älska allting från JW, menmen.




Luvorna finns att köpa på bla. Charlies om någon (mot all förmodan) skulle vara intresserad av dem. Priset har jag dock ingen aning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0