Kass uppdatering :(

2011-05-21 @ 23:57:19
Förlåt för den värdelösa uppdateringen, min pojkvän är här och dte har inte hänt så mycket på hästfronten då Linnea red idag, hon dressyrade och det hade gått fint.
Igår longerade jag henne. Hon var helt sinnessjukt lat. Tror jag sprang mer än vad hon gjorde. Suck. Jag blir så jäkla trött på henne ibland. Hon har ingen som helst respekt kvar för spöet heller. Hon bryr sig liksom inte förren jag är fem centimeter från att daska till henne :( Måste sluta mesa så med henne.

Kommentarer
Postat av: paulina

Sv; jo, men jag är förmodligen med då :D känner samma sak, är nöjd om vi tar oss över hindren, haha c:

2011-05-22 @ 00:40:35
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0