JW-ridbyxor

2011-05-11 @ 00:17:05
Jag hade tänkt köpa mig ett par JW-ridbyxor denna veckan, men idag fick jag reda på att vi får ett par från skolan :D Chill! Så nu slipper jag det. Tror att jag slänger till någon tusenlapp och köper mig ett par Amino eller ett par nya Pikeur, kardborren på mina älskade Pikeur har nämligen blivit väldigt .. slapp :( De bara släpper hela tiden, så hemskt. Får se! Ska till Skara hästsport i helgen och prova, så får vi se vad jag kommer hem med. (Det lär ju bli galet mycket mer än bara ridbyxor dock..)
Dock så får vi inte välja färg, jag hade hellre velat ha de svarta eller de röda men får marinblåa. Menmen, sjukt värt att få dem gratis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0