Dagens träningspass

2011-05-10 @ 00:07:39
Hon hade ju vila idag, men eftersom hon inte går ute så mycket så promenerar/skrittar jag henne ibland, fastän hon har vila. Dock så är jag väldigt noga med att det blir kravlöst.
Idag skrittade vi ut i skogen, gjorde ett par skänkelvikningar längst med vägen för att kolla så att hon var med, annars fick hon gå på lång tygel.
Hon var pigg och glad, öronen var spetsade framåt, men uppmärksam som hon är så vände hon lite på huvudet eller vände tillbaka ena örat för att visa mig att hon fortfarande var med mig, trots att allting var väldigt roligt. Hon är så duktig, min fina tjej ;$



Här får ni ett litet smakprov på bilderna Amanda tog.
(haha min näsa är helt röd :$)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0