Dagens ridpass

2011-05-13 @ 22:51:56

Hon var seriöst helt toooksnygg i de nya grejerna.
Red en snabbis, på mitt nya sprengerbett (hade mobilbloggat om det men det hade inte kommit fram? :(), och hon var såååå fin på det. Hon sökte sig mer mot bettet och var mycket mer alert och åååh, är så nöjd. Dock så var det en storlek för stort. Men hon i affären sa att jag fick byta om det inte var några repor, och jag kan inte se några repor? Hon sa dessutom att de kunde göra ett undantag för mig så ska in och byta det imorgon ;$

När jag skulle galoppera i höger tog hon vänster hela tiden nästan och vice versa. Galet irriterande. Men nu tar hon ju vänstern i alla fall, lyckligtvis! Hon gör så himla mycket framsteg på så kort tid, är så nöjd.


Ska fråga Amanda eller Nomi om de kan fota oss i våra nya grejer någon dag med ;$


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Kul!! :D För långa bett e aldrig trevligt :P tur du får byta!

2011-05-14 @ 15:08:50
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0