Dagen

2011-05-02 @ 18:42:38
Idag har jag passat på att städa lite i min lägenhet, ser ut som jag vet inte vad här, mamma skulle bli tokig om hon såg det :$ Aja. Lite snyggare ser det ut nu än innan i alla fall.
Sedan begav jag mig in mot Skövde, BUP och sådär. Blev sista gången jag gick dit, känns bra :D
Sedan mötte jag upp Mattias, en vän, också stod vi och lyssnade lite på Jimmie Åkesson. Vilket jäkla spån seriöst. Fy.
Sedan mötte jag upp mamma, också handlade vi lite, tyvärr så hade vi bara 30min på oss. Men lite hann vi köpa, jag köpte en klänning och ett linne också ett armband och ett halsband :) Är nämligen kristen, och mitt förra kors har jag helt tappat bort, så idag köpte jag ett nytt i äkta silver! Kass bild men ah.



Strax ska jag ut till B, blir nog en joggingtur för hennes del. Imorgon äre min fösta skoldag och Åsa-träning som gäller!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Då är vi två! (: Som är kristna alltså, haha <:

2011-05-03 @ 22:34:06
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0