brb Skara hästsport!

2011-05-13 @ 11:08:10
Och nuuuuu bär det alldeles strax av mot Skara hästsport och deras våryra! Jag har en sisådär 40 000kr jag skulle kunna slösa upp där, men jag tror nog att jag ska försöka hålla mig till 20 - 25 000kr (med sadeln inräknat, såklart!), gissa om jag är pepp eller? JAAAAAAAAAAAAAAA!
Jag är verkligen ingen spara människa! Försöker jag ens spara pengar slutar det med att jag slösar upp dem lite då och då, på typ mat och sådär (jag är en riktig sucker för thaimat och cola....)
Men jag ska sätta in 10 000kr på ett annat konto i alla fall :D


Aja, hejdå! Nu jäklar ska det handlas!

Kommentarer
Postat av: Linda

de had eju medlemskvällen igår, hade nog tillomä vart bättre än våryran ;)

2011-05-13 @ 13:41:16
Postat av: Paulina

Åååh, vad avundsjuk jag blir! :D



Sv: Eller hur! Jag förstår inte hur man bara kan sälja vidare sin ponny för att kunna tävla... Jag är ingen tävlingsmänniska, men skulle jag få för mig att vilja tävla när jag fyllt 18 så kan jag väl ta med Amadeus då. Vi har ju inte så stor chans att placera oss, men man tävlar väl för att det är kul, och huvudsaken är att man får en bra känsla.

Känns helt sjukt att man bara kan byta ut sin ponny. Som du säger, ponnyn bryr sig väl inte om den får tävla eller inte?! Jag tror att en ponny som gillar att hoppa uppskattar att hoppa en bana hemma likaväl som på en tävling liksom, om man ska ta ett exempel.

2011-05-13 @ 14:21:45
URL: http://paulinaonisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0