Beställt: Iphone 4

2011-05-02 @ 09:17:00
Häromdagen tröttnade jag på min mobil. Den är så hemskt seg, tar typ hundra år att ens sätta på musik, kameran är värdelös osv. Så jag frågade mamma om jag fick beställa en Iphone, vilket jag fick. Sagt och gjort. Så om 1-2 veckor kommer en Iphone hem till mig, så skönt med en ordentlig mobil! Fast smakar det så kostar det, fick ge nästan 6000kr för den ):
Men nu vet jag att jag får en ordentlig mobil i alla fall. Kommer säkert ta mig år att lära mig den dock hahah



Någon av mina läsare som har en Iphone 4? Och vad tycker ni om den i sådana fall?


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: <3



Haha den är faktiskt förvånansvärt enkel att lära sig, bara att testa sig fram en stund så sitter det sen =) Har dock inte kommit på hur man bloggar för skulle testa att blogga från Andréas Iphone igår, allt såg asbra ut tills jag varken kunde klicka på "välj bild" utan bara välja redan uppladdade bilder, och bara skriva rubrik men inte i inläggsfältet..? Asdampigt :( Fast den är fett värd, ska åxå köpa en.

2011-05-03 @ 16:38:03
URL: http://euthberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0