Header osv.

2011-03-27 @ 19:03:36
haha känner att det börjar bli dags att uppdatera design osv. lite nu. Jag har dock inga ordentliga bilder alls. Vi har en kalasbra kamera, men jag hittar den verkligen inte, men jag ska fjäska lite för Amanda och försöka på henne att bege sig till mitt stall så fort vädret blivit bättre (Idag kom det snö </3), vilket det förhoppningsvis blir snart! ;$
Jag har dock ingen talang när det kommer till headers, så det kanske jag får be någon vän till mig pilla lite på.

Förlåt för att jag är så oaktiv på helgerna, det är nämligen så att min pojkvän är här på helgerna, och det är ju inte så jättekul för honom om jag sitter och bloggar massor. Så nu ska jag försöka förbereda inlägg och sedan tidsinställa dem.
Det är banne mig svårt att blogga själv och hålla uppdateringen ordentlig heeela tiden ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0